Vier je kinderfeestje in Museum Weesp!

Museum Weesp is een ideale plek om een interactief en leuk kinderfeestje te organiseren. De kinderen komen ogen te kort en kunnen in de huid kruipen van een boef, archeoloog of graaf of gravin. Ze gaan op ontdekkingstocht door het prachtige stadhuis en bewonderen het ‘witte goud’: het Weesper porselein. Ze gaan op speurtocht en zoeken ‘de boef’. Maar pas op! Zorg dat ze niet zelf met een blok aan hun been in de kerkers belanden! Ze kunnen de reuzenpuzzel van het stadhuis maken en hun eigen chocoladewikkel of theekopje ontwikkelen. Plezier gegarandeerd!

Voor kinderen van 6 t/m 10 jaar

Dit kinderfeestje is geschikt voor kinderen van 6 t/m 10 jaar en duurt ongeveer 1,5 uur. Kosten zijn €6 per kind zonder begeleiding (incl. limonade en lekkernij). Het is ook mogelijk om daarnaast een interactieve rondleiding voor de kinderen te reserveren voor €30 extra. De rondleiding duurt max. 1 uur. Reserveren is noodzakelijk en kan via museumweesp@weesp.nl