Rondleiding door Stadhuis en bezoek Museum

Rondleiding op aanvraag

Museum Weesp bevindt zich in het prachtige monumentale stadhuis van Weesp, waar veel te zien en veel over te vertellen is. Met een rondleiding van één van onze ervaren gidsen ontdekt u nog meer over onze rijke collectie en het historische gebouw waarin wij zijn gevestigd.

Duur en tarief

Een rondleiding duurt ongeveer een uur.
De kosten, tijdens openingstijden museum, bedragen € 35,- per gids (excl. Entreekaarten Museum Weesp).
Een groep bestaat uit maximaal 15 personen.

Talen

Nederlands en Engels

Reserveren

U kunt uw rondleiding reserveren via museumweesp@amsterdam.nl . Wij verzoeken u uw aanvraag uiterlijk 2 weken voorafgaand aan uw bezoek te voldoen. De rondleidingen worden vastgelegd op basis van beschikbaarheid van rondleider(s) en Raadzaal/Burgerzaal (in verband met vergaderingen en huwelijken in het stadhuis).

Speciale wensen

Onze rondleidingen kunnen op maat worden gemaakt. Zo kunt u tijdens de rondleiding aandacht vestigen op de onderwerpen die u het meest interesseren. Een rondleiding is eventueel ook te combineren met een korte stadswandeling door het historische centrum van Weesp.

Voor uw speciale wensen, vragen of verzoeken met betrekking tot een rondleiding kunt u een mail sturen naar museumweesp@amsterdam.nl