Nieuws Archief

Tentoonstelling 'Weesp = Water' geopend

2018-04-15 21:44:00

Vrijdag 6 april 2018 is de nieuwe wisseltentoonstelling 'Weesp = Water' geopend door wethouder Peter Eijking. Conservator Lisette Zijp sprak een dankwoord uit naar de wethouder die de afgelopen jaren het museum een warm hart toedroeg. Op de Oudegracht werd het kunstwerk van Ina Woltring onthuld als start van de tentoonstelling onder het vrolijke gezang en muziek van het koor onder leiding van Jan Hop.

De tentoonstelling Weesp = Water laat zien hoe Weesp ontstond aan het water, werd gevormd door het water, zijn bloei beleefde door het water en nog steeds zijn unieke sfeer dankt aan het water.

De tentoonstelling is nog te zien tot 7 oktober 2018.

Meer informatie over de tentoonstelling