Informatieavond voor vrijwilligers op 12 september 2017

- Een nieuwe uitdaging?
- Zinvolle tijdsbesteding in een
  culturele organisatie?
- En bent u sociaal en representatief

Dan is de functie van gastheer/gastvrouw wat voor u!

In het prachtige stadhuis uit het jaar 1776 vertelt Museum Weesp het verhaal van de stad en haar inwoners. Naast een vaste collectie hebben wij wisselende exposities en activiteiten voor alle leeftijden.

Ons team bestaat uit zo’n 40 enthousiaste vrijwilligers, die allemaal gepassioneerd zijn over Weesp en haar geschiedenis.

Ter versterking van ons team zoeken wij nu gastheren en gastvrouwen die het leuk vinden om onze bezoekers welkom te heten.

Wat houdt de functie in?

De functie bestaat uit het ontvangen van de bezoekers en het afrekenen van het toegangsbewijs en spullen uit de museumwinkel. Tevens bent u als gastheer/gastvrouw het eerste aanspreekpunt voor museumbezoekers.

Houdt u er van om mensen een leuk dagje uit te bezorgen, hebt u interesse in de geschiedenis van Weesp en bent u minimaal twee keer per maand beschikbaar? Dan is deze functie geschikt voor u!

Mail voor meer informatie of om voor een kennismakingsafspraak naar museumweesp@weesp.nl

Informatieavond op 12 september van 19.30 u - 21.00 u

Speciaal voor geïnteresseerde vrijwilligers organiseren wij op dinsdag 12 september om 19:30 een informatieavond in het museum. U krijgt een korte rondleiding en een presentatie over vrijwilligerswerk bij Museum Weesp. Vervolgens is er de gelegenheid tot het stellen van vragen. Dit uiteraard onder het genot van een kopje koffie/thee en wat lekkers. Wilt u deelnemen? Lever dan onderstaand formulier in bij één van onze vrijwilligers, of stuur een mailtje naar
museumweesp@weesp.nl met uw aanmelding.

Wij hopen u te mogen ontvangen op dinsdag 12 september!